Finfint frotté...

Måndagen blev inte som tänkt....
CH skulle eg. bara jobba några timmar, men det blev 9,5...
Men men... Jag och fisen har klarat oss rätt ok iaf...

Vid 11-tiden tog jag på mig storkängorna och plockade ner Arvid i vagnen..
Vi gick hela vägen till Birsta..!
Oplogat och jävligt var det.. men efter 50minuter var vi framme..
Varm och helt slut.. men rätt skönt faktiskt :)

Sen var jag och Arvid på en julklappstur.. hittade faktiskt 1 idag..

Nu på kvällen har vi tagit det lugnt...
Arvid fick tag i en frottéhandduk.. mums sa han !


Verkar rätt gott det här...

Men oj så irriterad han blev på handduken :)



-Snälla snälla mamma, kan jag inte få smaka lite potatis till jul ?


-En liten sillbit då?



Nu är det dags för ett bad för fisen... eller om det blir sovtajm... beror på Arvid...

Kram o gonatt!




Postat av: Helené

Super kul med en till blogg :) Ska lägga till dej på bloggkoll genast ;)



Jag hoppas självklart de blir fler gånger! Jätte kul :)



Skrev precis, att jag glömt ditt namn, men de fick jag ju svar på nu! :) haha

Postat av: FavvvoKjell

Hej Lilla-My...

Det sista på dagens schema stämmer inte....

C-H åkte faktiskt taxi hem efter jobbet, det var någon som inte orkade att hämta honom eller så var det någon som tyckte att Arvid inte skulle behöva gå ut något mera denna dag....Därför fick pappa C-H skjuts hem idag...vilket av svaren var det ???

2008-12-17 @ 00:51:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits