Vad har jag gjort 16.00-22.15 ??

Jo, det ska jag berätta!!

Jag har sytt ett lapptäcke!
Hade liksom inte så mycket att göra, och så hade jag bestämt mig för att bara göra roliga saker idag..
Så jag sydde ett lapptäcke till bebisen helt enkelt ! =)

Här ser ni resultatet...!
Tänkte att det kunde vara mysigt för bebis att ha om han vill ligga på golvet/Soffan....

Nu är jag helt slut.. och det är tyg och trådar överallt i vardagsrummet..


Kram//Frida!




Postat av: SoffiZ

Men hjälp så hurtigt!!! Va det svårt? Blev sugen ja me på att sy lite. Undra var min symaskin är?!=)

Postat av: Jennie

Jättefint! Vad duktig du är på allt:)

2008-08-17 @ 08:07:09
Postat av: Malin

Va fint, du är duktig du ;)

Täcket kommer bebisen att gilla!!

2008-08-17 @ 09:04:37
URL: http://mammasnova.blogspot.com
Postat av: Patz

Jättefint!

Och tack för en bra beskrivning! Det där ska jag ge mig på..någon kväll..

2008-08-17 @ 19:59:07
URL: http://patz.bloggagratis.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits