Tisdagen avklarad !

Hej hej.

Då var Tisdagen avklarad då...
Dagen som passerat:
* Kom till jobbet 07.30
* Efter jobbet åkte jag hem å snabbstädade
* Åkte till Granlo och gjorde ett riktigt kap!
* Fick fikabesök av mamma

Ang. kapet i Granlo...

Jag och Carl-Henrik kollade på fotöljer på IKEA förra veckan...
VI fastnade för en enkel model, en "Poäng"
Beslöt oss för att avvakta lite. och fundera...

Idag närjag gick in på blocket, så fanns där en annons.
"Poäng fotölj med fotpall bortskänkes"
 !!!!!
Jag mailade han som lagt ut annonsen.
Några timmar senare ringde han och sa att det fanns kvar!!!

Så jag å mamma åkte till Granlo och hämtade den hos honom..

Vart i lägenheten fotöljen skall stå vet jag inte än..
just nu står den i bebisens rum iaf.
Ska ev. köpa ny klädsel... eller sy en ny..!
Här ser ni den.. så skön!!!




Tänk att man kunde fynda så pass ... =)

Gratis är gott...


Nu har jag nyss ätit middag...
Det blev gårdagens middag (pasta m. fläskfilésås.. gott gott!

Nu ska jag kolla lite på TV.sen blir det korsord i sängen!


Imorgon får jag besök av Jenny och Linnea !!

Kram på er alla//Frida




Postat av: Jennie

Härligt när man lyckas göra ett fynd!

2008-08-12 @ 21:24:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits