Regn ute= vatten i fötterna??

Hej !
Idag är det Torsdag (på riktigt!)

Jobbade 07.15-15.45
SItter nu hemma i soffan och vilar lite.

i Köket står Carl-Henrik och rullar/steker köttbullar!!!
(tokigt hungrig, mums!)

Idag har det återigen regnat... hela dagen!
dripp dropp dripp dropp....

Mina fötter/ben har börjat samla på sig vatten..
Har upptäckt en rätt lustig sak...

Så här ser min fot ut efter en arbetsdag...



Trycker lätt med tummen (där det borde finnas en fotknöl)


Så här ser det ut när man släpper... ett hål! tar ca 1 minut innan det buktat ut!!



Hua... ser verkligen nu att mina fötter ser hemska ut!! haha...
Vita, svälda och slitna... stackars fötterna...


Nä.. nu är det lite TV som gäller, sen gomiddag!

Hej hej/Frida




Postat av: Jennie

Jag hade också nåt hemskt med vatten i kroppen nu sist när jag fick belle. Såg inte klok ut! Benen var samma storlek ända ner till fötterna:) Fick knappt på mig skorna.

2008-08-28 @ 18:51:44
Postat av: Malin

Du har blivit utmanad i min blogg.

Så kolla in och besvara =)

Postat av: Nina

Men hua vad läskigt det ser ut !



Du kanske borde "tömma" dom på vatten,hur man gör vet jag inte,ha ha

2008-08-28 @ 22:06:11
URL: http://ninchens.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är inte roligt när som sväller. Jag hade tur med det där men min syster var enorm om fötteroch ben. Satt alltid med dom högt=) Hoppas allt annat är bra iallafall:D

2008-08-28 @ 22:25:29
Postat av: Modern...............

Mamman tycker att du är finast ändå.....ja Elin också såklart...o Emma..o..Simon..o C-H.........

2008-08-28 @ 23:35:27
Postat av: Frida

Jennie: Får hoppas att jag inte får samma problem som du då!! Än så länge är det nog lindrigt antar jag.. men ack så fult.. haha..



Nina: bara att ropa till om du vet hur jag tömmer fötterna.. haha



Frida: Sitter redan med fötterna högt, har en pall under skrivbordet på jobbet!



Modern(min mamma)

Vad snällt ! =)

2008-08-29 @ 08:00:15
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits