Redan Fredag!

Shit..
Jag var helt övertygad om att denna vecka skulle krypa fram....
Trots att sambon inte varit hemma sen i Söndags, så har veckan flygit fram...
(självklart så har jag saknat honom tokmycket!!!)

Igår var jag på stan o fikade m. familjelivstjejerna, gott o trevligt!!!

Idag sov jag till ca 09.00....
Sen dess har jag hunnit färga håret... thats it...
Blev inte som jag hade hoppats... kanske lägger i en ny färg ikväll..
(blev för ljust, vill ha det lite mörkare...)

Om några timmar kommer besök från Orsa..
Sambons släktningar som är på genomresa... Trevligt!!
Men,... jag måste ju städa... varför sitter jag vid datorn då?
Kan inte någon säga åt mig att kliva upp och hugga tag i dammsugaren!!!!

Bokade nyss en tågbiljett till sambon..
Han kommer att komma hem på Måndag vid 11.30..!!!
*LÄNGTAR*

Nä... om man skulle ta och göra någon nytta då.... suck..

Hej så länge//Frida!





Postat av: Andréa

Upp o hoppa nu o börja städa!!!=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits