Onsdagen är snart slut...

Onsdag.. Varför kan det inte vara Lördag? eller Söndag?

Carl-Henrik är fortfarande i Ystad.. och kommer hem på Söndag em... suck!
Känns som en evighet tills att han kommer hem :(

Idag har jag som vanligt jobbat hela dagen..

På kvällen kom min kompis Linnea och hälsade på!!! 3-vligt!
Vi pratade och fikade och pratade och fikade :)

Nu har jag ätit middag.. mycket näringsrik...
Nudlar och köttbullar.. japp japp...

Imorgon är det först jobb, sen på kvällen skall jag träffa "familjelivstjejerna"
Skoj att ha något spec. att göra, dagen går lite fortare då...!

Nu är det dusch, sen sooova..

Kram kram(Frida




Postat av: Jenny L

Attans att jag inte kunde vara med och fika med er! Det får vi ta igen framöver. Hoppas resten av veckan flyger iväg för dig så att det blir söndag nångång. Kram!

2008-08-14 @ 17:19:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits