Onsdag! Regn och mat till bra pris!


Restauranger som är med i årets häfte:
*Barista
*Frasses
*Subway
*Hydro
*Olearys
*Thai hao
*Kebab City
*Tusen och en natt
*Chaow praya river
*Waynes coffe
*Pizzeria sanremo
*Victoria
*MarcoPolo
*Jops
*Mexicana city
*Sundsvall Tandoori house
*BlåGul Pizzeriabutik
*Bar&Kök
*Pizzeria La Spezia
*Sundsvall Arena
*Larssons Corner
*Saigon
*VInkeln
*Nacksta Pizzeria
*Pallas
*Sibylla Åkes, Haga, Centrum Timrå, Stjärngrillen och Curres
*Mexicana
*Sidsjö hotell&konferens
*Källarkrogen
*Centralens pub& Restaurang
*Café 18
*Norrlandskällaren
*Divan
*Dragon House

198kuponger i häftet!!!
Ruskigt mycket mat för halva priset alltså =)

//Frida




Postat av: Michaela

Hej hej,

första gången jag kikar in här och tajmingen var då helt perfekt. Satt bara häromdagen och funderade på när dessa häften skulle komma och hur jag skulle få tag i ett! Ska höra med syrran om hon ska sälja i år, hon säljer också för SHK men jag tror inte dom ska sälja några denna omgång? Annars skulle jag gärna boka ett av dig, om du har några kvar? =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits