Middagsbild och konferenspackning...

Hejsan hej!

Då var det måndagkväll då..
Konferensväskan är packad.. men inte full!! (kan bero på väskans storlek..)

Så jäkla svårt att packa.. man har verkligen ingen koll på vädret...
Regn? blåst? kokhett? iskallt? *suck*

Denna middag blev jag bjuden på idag av min egen kock... =)



På Torsdag på konferensen så kommer "årets kock" göra middag till oss...
Tror ni att det blir bättre än middagen ovan??
Det tror inte jag!!
För CH är suveränt duktig på att laga mat!!!

Nu är det duschen som gäller..

kram/Frida!




Postat av: mli

Jag kan ha vissa byxor, dock med gummiband, men jag låter helst bli dom för det är långt ifrån bekvämt och jag vill ju inte mosa bebis :P



Ja man kan undra vad som har hänt med din mage ;)

Tråkigt att du kommer vara utan nät! Ha det bra!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits