Lördag= ny vecka !

Hej hej.

Idag ska jag göra ingenting.
Absolut ingenting alltså..!!
(eller bara sånt som är verkligen kul....)
(ska alltså inte städa, plocka, diska, tvätta)

Idag "klev" jag in i en ny vecka igen!!
Det är kul :)

v.34 är det som gäller nu..."bara" 6 veckor kvar tills bebisen beräknas komma till oss!!
Känns så klart mycket spännande, men även liiite läskigt.!!

Så här ser jag ut nu... (i pyjamasklänning och allt.. haha)


v.33


v.32


v.31


v.30




Hej så länge//Frida!





Postat av: Fia

Hej hej! Emma skvallrade om din blogg senast jag var uppe, har kikat lite då och då:P



Du har fått en riktigt fin liten kalaskula nu!! Väldigt roligt! Känns dock som att alla kusin går och skaffar knoddar, fast Emma måste nog skaffa innan mig iaf.. :P

Det är bara bra med mig, ska snart iväg på kryssning!

Postat av: Siwan

Vilken fin mage !

2008-08-16 @ 16:38:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits