Linneskåpet är "städat" !!

Jaaa !
Äntligen är linneskåpet rensat...
Slängde en hel del.. vet resten, och gjorde staplar...
Känns såå skönt...
Men samtidigt så inser jag att vi är i behov av att förnya våra badlakan..
Många är urtvättad och "livlösa"...

Får kanske ta en sväng på Hemtex när CH kommer hem...
När vi renbäddar så är det oftast ett byte mellan våra 2favorit uppsättningar som sker..


Lägenheten är kokhet.. skulle vilja öppna ett fönster eller en dörr..
Varför gör jag inte det då??
Jo, jag är nämligen alldels för rädd att det skall komma in spindlar, getingar eller dyl.
Är tokigt rädd för dessa små kryp...
När Carl-Henrik är hemma så skriker jag bara på hjälp, så kommer han springandes...
Men nu får man istälet sitta här i värmen fram till på Söndag... kul...

Har iaf. plockat undan efter gårdagens sykväll..
Vikt gårdagens tvätt, tvättat en ny maskin, och även hängt denna.
Har plockat ur diskmaskinen, samt laddat en ny.

Känns som en bra kväll... fått lagom mycket gjort.

Nu tänkte jag nog gå in i klädskrubben och sortera lite..
Sen är det sovtajm..

Förresten, här kommer lite graviditetsstatus:
* Är gravid i vecka 33
* Ca 54 dagar kvar till bebis borde
*  81% av graviditeten är avklarad
* Bebisen är ca 40cm lång
* Bebisen väger ca 2kilo.

Jag har lite problem med blodtrycksfall några ggr/vecka.. men men..
Jag har gått upp en hel del i vikt, men fortf. en bit till 3-siffrigt.. =)
Ryggen har klarat sig riktigt bra, känns av lite på kvällarna bara.
Bebisen tycker att det är jätteroligt att sparka på revben& kissblåsan.


Hej på er//Frida !




Postat av: Johan Nordin

det där med att blogga är egentligen en rätt dum grej, man skriver vad man vill, det är då det är kvalité, man ska inte skriva vad man borde skriva, det suger

Postat av: Jennie

Öppnar inte heller hur som helst. Insektsfobi:( Har införskaffat ett sånt där litet tennisracket att döda smådjuren med:)

2008-08-12 @ 08:41:01
Postat av: Frida

Jennie:

Skulle gärna ha ett sånt jag med.. men min sambo säger att man inte får döda ..

Så jag håller stängt istället..

Dock så blev jag tvungen att öppna i natt..

Höll på att koka bort i sängen =)



2008-08-12 @ 10:14:59
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Gurra

Frida, klart du ska ha en sådant tennisracket! Den är verkligen effektivt, då vi provade den i stugan. Dock har jag bara ett öppet hat mot myggor och bromsar.

2008-08-12 @ 12:17:50
URL: http://lindq.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits