Läst i Aftonbladet.. humor!! hahaahaha...

Snart är det dags för skolfoto i våran svenska skolor..
Nu även med möjlighet till att bli snyggare... *s*

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3179633.ab

//Frida




Postat av: mli

Vilken barnmorska har du? om jag nu inte har frågat de redan ;)

Postat av: Modern.........

ÄNTLIGEN..nästa kort som knäpps på mig..jag kommer att vara längre (just nu är jag 165 ) jag kommer att vara smalare..perfekthår..och vita tänder..för det är väl alla kort som det kommer att funka på..inte bara skolkorten..för då måste jag gå i skolan också..jag kommer att se yngre ut än mina barn..YES..YES..Det gör jag ju redan... okej nästan då..Hej hopp.......

2008-08-26 @ 13:54:38
Postat av: Frida

Modern:

Du vet väl att man kan göra sådant i vissa dataprogram hemma i datorn!!

Om du betalar mig dyrt, så kan jag fixa det till dej!

SNÄLLT VA!!



Och då... Vem har inbillat dig att du är 165cm??

Sista jag mätta dig så var du 159,5cm.

Alltså nästan dvärg...........

//Favvodottern....hihi

2008-08-26 @ 19:06:53
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits