Goood morgon Lördag!

Tjoo hoo.. Då var det Lördag då...
(Todde att det var Lördag igår fram till att mamma ringde å sa att de var Fredag)

Idag finns några saker "att göra"...
* Köpa pensel
* Måla klart spjälsäng
* Köpa byxor (luftiga! )

Ska snart göra frukost.. blir nog smörgås m. leverpastej idag..

Förresten... glömde att erkänna en sak igår...haha...
Jag och CH skulle dricka kaffe efter middagen..
Jag gick ut i köket...
Laddade kaffebryggaren m. vatten och kaffe...
Tryckte på startknappen, gick ut och satte mig i vardagsrummet...
Efter ca 10 minuter gick jag till köket för att hämta 2 koppar ....

FAN ! Hade glömt att ställa termosen(som kaffebryggaren brygger i) under...
Kaffe överallt.. tjalalala.....

Brände mig på fingarna... AJ...

Ska inte göra om samma sak idag...


//Frida




Postat av: mli

Nä det blev ingen shopping! Vi var inte där för att shoppa nå heller direkt så. Mest för att Johan skulle få bli klippt :)



Middagen var suverän, köttfärsbiffar med fetaost i och pressad potatis :) mums!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits