Frida hos frisören, en annorlunda upplevelse.

(utspelar sig hos en frisör där ingen är bra på svenska)

Jag sitter i stolen, börjar känna mig yr. blir tydligen blek.
Frisören  säger "Du blek, du sjuk?"
Jag säger: "Jag är inte sjuk, jag är gravid"
Mannen skriker "Svenska flicka vara sjuk"
*swop* så står alla som jobbar i salongen där..
En ung tjej säger: "I albanien jag jobba på sjukhus, ringa ambulans?"
Jag skrattar lite, samtidigt som jag håller på att svimma,
Jag säger: "inte ambuans, men gärna vatten!!"
Jag får vatten... alla kolla på mig...

Sen säger den Frisören "När kommer bebisen?"
Jag säger: "8 veckor"
Han säger "Pojke eller flicka?"
Jag säger "Pojke".
Han skriker: "Det bli en pojke"....
Varpå alla i salongen skriker "En pojke HURRA"" Hahaha... l

Länge sedan jag skrattat så mycket... =)
Så nu vet jag att det kan vara roligt att ha ett blodtrycksfall :)






Postat av: mli

Har du fått blotrycksfall sen du vart gravid, eller hade du så innan också?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits