Fredag, shopping och handboll !

Hej hej.

Idag är det alltså fredag.. klockan är 17.55...
Idag har jag haft semesterdag, såå skönt!

Tänkte att jag skulle sova till minst 10.00....
07.00 var jag pigg... kul...
Somnade iof. före 22.00 igår.. men iaf.

07.15 var jag iaf tvungen att väcke CH...
Fick en krampliknande känsla i höger vad.. vad jag än gjorde så gick det inte över..
CH masserade vaden, efter ett tag blev det bätter...
CH visste inte vad klockan var, så han klev upp..
Jag berättade att klockan var 7.. han sa något i stil med pucko...

Vi kollade på OS i 2 timmar.. sen blev det 1 timmes tupplur..

VId 13-tiden åkte vi ner till Birsta..
CH placerades på "dagis" (ett ställe där vuxna män får spela dataspel)
SJälv gick jag på shoppingjakt.. hittade ett par ursköna mysbyxor.. och även ett linne..
Vart hittar man kläder anpassad efter en jättekropp då?
KappAhl har slutat sälja mammakläder
Lindex har slutat sälja mammakläder
Polarn o pyret har mammakläder.. men inte i min stil..
(allt är randigt å prickigt...)
Så man har 1 butik att välja på... H&M !!

Nu skall jag skjutsa CH till skönsberg...
samling inför matchen kl 18.30..
19.30 skall jag åter vara där.. då är det match!
HEJJA HEJJA SHK !!!

//Frida




Postat av: Jennie

Hade inte en aning om att dom hade slutat sälja mammakläder! Vad dumt!!! Det blir lite att välja på då för blivande mammor:(

2008-08-22 @ 21:07:52
Postat av: Nina

Hej!



hmm,ja jag är ju inte gravid och inte hittar jag några kläder iaf.

Allt är ju så litet och smått.

Skinny Fit verkar vara budskapet på alla kläder nuförtiden...man får starta ett eget klädmärke.

Mitt ska heta Not Skinny Fit !

Ha ha ha !


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits