Dagen..

God morgon!

Då var man då äntligen tillbaka på kontoret...ehh...ja...
Kl 21.49 igår kom tåget inrullandes på Sundsvalls station.. sååå skönt!
Carl-Henrik kom och mötte mig, tack!! =)

Hemma delade vi på en melon..
Kollade på Tv... sen slockande både...ZZzzz...

Idag är det då alltså Fredag...
Igår lovade jag CH att ikväll följa med på Bio...
Vi ska se batman... japp..... blir nog bra de...

Idag på jobbet ska vi beställa golunch... känns också bra..

Nu ska jag hämta en kopp kaffe..

Kram/Frida




Postat av: Maria

Hoppas att det gick bra på konferensen.

Vi var och såg Batman förra helgen. Den var bra.

Hoppas att lunchen smakade ler

Snart är det helg och då får du lite ledighet! Skönt!

Nu ska jag lägga ner det sista i bb-väskan ler Kan ju vara skönt att ha den färdigpackad om det skulle hända något snart. Kan ju alltid hoppas ;-)

Kram på dig!!

Postat av: mli

Mjo, förstår ju att det är det för så fort jag äter en måltid eller två så kommer den ju tillbaka, svullstmagen dock :) Den hitta nog sin rätta form snart! :)



Idag så har det härjat på massor i magen måste jag påstå, häftigt :)



Åh, hoppas dom inte sväller allt för mkt för dig! :S Kramis

2008-08-08 @ 23:00:16
URL: http://mlish.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits