Världsbra Tisdag, sjuk särskrivning och lite mer...

Hej Tisdag !

Idag är en bra dag, för det har jag bestämt !
Har en turkos tröja på mig, ett shoppingobjekt från gårdagen.. !
Har tyvärr ingen mobiltelefon med mig idag. åkte ifrån den...!!
Annars hade jag fotat den...
Tips: Lindex har ½ reapriset på damkläder! Jippie...!

Idag fick jag skjuts av sambon, tack tack !
Ruskigt trött som han ut min plutt... men men.. upp kom han iaf.
Idag skall han börja fixa i lägenheten.. slipa och donapå...
Själv skall jag ansluta då dagens arbete är avklarat!

Dagens frukost:
2st smörgåsar med skinka. gott gott.

Dagens lunch:
Ännu ej bestämt, tips tack!

Skall bli så kul att renovera i lägenheten !!!! *längtar*


Veckans särskrivning står IKEA för...
Vad tänkte man då man döpte produkten till: Rökt älg salami snacks ???
image285


Hejsan /Frida !




Postat av: Angel

Man tänkte inte alls! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits