Skogsboende medförde till ickebloggande.

Hejsan hopp !

Som ni säkert märkt, så har jag inte bloggat på några dagar.

Jag har tillsammans med mina kollegor varit på konferens.
Konferensstället låg mitt ute i skogen.
Vi bodde i rum som liknade fängelseceller.
Vi delade dusch med massa andra.
Egen toalett fanns det inte heller.
Ingen TV på rummet, men dock en radio med 1 kanal (finsk)
Vi brukar bo jättefint och ha det jättebra på konferenserna.
Men.. nej, tyvärr ... Denna konferens får underkänt av mig.

CH hämtade mig vid bussen igår, underbart! Hemma igen!
Åkte till ica maxi och köpte lite god mat...
Grillad kyckling  och potatissallad.
Köpte även glass !

I helgen måste vi börja packa... får tillgång till lägenheten på Måndag !

Vet inte om jag har publicerat denna bild förrut... rätt kul är den iaf...



Mamma klagar på att Maxis kundvagnar är för stora.. Carl-henrik förstår inte vad hon menar....
image280



Höres sen !

//Frida ! (magen mår bra förresten...)




Postat av: Jasmine

Sovit gott inatt? :)
Ha det bra :)

Postat av: GeOrGE

haha, klockren bild!! :)

2008-04-12 @ 00:19:58
Postat av: modern......

Men hallå..du har nog en dålig kamera..alla vet att jag är 170..det är inte kort..och varför ser det ut som det är så stor skillnad..jo för C-H är ju 230 lång..ja just det nu förstår alla EVA är igentligen lång..och ska bli längre..

2008-04-12 @ 11:32:45
Postat av: En på bilden....

Och du GeOrGE..nu ligger du risigt till....vet nog vem du är..dom glömmer man aldrig..GeOrGE OCH bERIT..hiHI..

2008-04-12 @ 11:36:24
Postat av: Jessica

*asg*

2008-04-12 @ 16:27:24
Postat av: GeOrGE

Haha... precis, de två galningarna vid namn Berit och George glömmer man inte i första taget. ;) Nämen, jag använder mig av GeOrGE när jag kommenterar, finns ju så många som heter Jenny...

2008-04-12 @ 19:15:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits