Renoveringen, nu med bilder !!!

Hej!

Nu har jag kommit på hur jag skall få in bilder !!
Efter att ha bloggat i ca 4 år, så borde jag ha kunnat detta .. menmen..

Så här såg vårat kök ut innan vi gick lös med penslar och färg...
Gråflammig tapet med en typisk köksbord...


Köket efter:
Vitt vitt vitt... vitt i taket, vitt på väggarna !!!



Andra sidan av köket.. Vitfärgen kallas "Stockholmsvit"



Här var jag och CH igår...
(Tack för biljetterna snällKjell !!!)



Här ser ni de fina blommorna som min sambo plockade till mig...
Han sade "En är för dig, en är för mig, och en är för bebisen"





Vi hade tänkt att åka till Finsta efter att CH hämtade mig från jobbet..
Istället blev det en sväng på Bauhaus... kanske 10:e gången denna vecka.. haha...
Sen en sväng förbi på bowlingen.. lånade flyttkartonger!
Vårjackajakt på BirstaCity.. utan resultat... vart säljer dem vårkappor?? (som inte slutar vi naveln)

Våran middag åt vi på IKEAs restaurang.. funkar fint! Köttbullar m. potatis och lingonsylt..

Efter det här var jag så himla trött och slut... så vi beslutade att åka hem till Haga istället...
Skall vila lite.. sen packa packa packa....

//Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits