Gårdagens middag och dagen som komma skall...

God morgon !

Idag är jag inte trött !!
Somnade kl. 18.00 igår...
Vaknade 23.00.
Somnade åter ca 23.15...
Vaknade 06.00

Ca 12 timmars sömn blev det, men men, antar att kroppen behövde det =)

Fick kl. 23.00 reda på att ett par kompisar till oss fått en liten bebis! En liten Nicole.. !!
Fick även se en bild på henne, såå söt !

Igår hade sambon lagat middag, gott !
image277
Hemgjord potatismos, korv och ugnsgrönsaker !

Jag misstänker att det var middagen som däckade mig...
Jag åt och åt och åt...sen tog det stopp !
Men, eftersom jag hade mat kvar på tallriken, så valde CH att mata mig.. höll nästan på att spricka..!


Idag är det jobb fram till ca:16.00..
Efter jobbet ska vi ut till ICA Maxi och handla lite ...

Höres..! /Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits