Frida målar i köksskåp, Carl-Henrik gör resten!

Hejsan !!
Gud va skoj det är att måla!
Jag har aldrig förr renoverat eller målat något.. förutom min gitarr som blev rosa.. =)

Dagen på jobbet sprang iväg.. sen kom CH och hämtade mig 15.30...
Åkte på Fresks... Trots att vi var där i ca 30 minuter, så sade ingen "hej".. eller frågade om vi ville ha hjälp...
Vi struntade då i att köpa något!
Åkte till Bauhaus, och där fick vi mycket bra hjälp!
Shoppade väggfärg, takfärg, skåpfärg, rollers, penslar, och lite annat kraffs.

Väl i lägenheten torkade jag ur alla köksskåp ordentligt.. sen äntligen !
Roller, pensel färg och Frida !!
Weee...!!
2st skåp han jag(vi) klart med... skall fortsätta imorgon efter jobbet...
Skall nog kolla med min snälla chef om jag ev. får ta ledigt på Fredag (Får jag det Stefan?)

Nu är det tvagning som gäller.

Tjolahopp!





Postat av: mamman......

Vet du en sak Frida..du har sagt till mig att man inte ska skriva massa prickar så som jag gör..men det gör du med..och en sak till ordet Tjolahopp har också smittat..kul kul..åh en sak till vad ni är duktiga.....

2008-04-15 @ 23:21:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits