Flyt med flytten !

Hej på er !

Idag är jag ledig från Milko.. så skönt !
Vi har idag ej hunnit åka till Finsta än...
Har dock hunnit packa ca 10krt här hemma i Haga !!!

Tänkte ni skulle få se lite bilder från lägenheten =)

Köksskåpen !  Målad 2ggr nu..
Innan var dem gröngrådassig i färgen...!!
Skall självklart dock sitta luckor där... men vi plockade ner dem när vi målade..
image290


Carl-Henrik målad vardagsrumstaket... första strykningen gjorde han igår..
blir ev. en till idag! (Väggarna skall också målas och få en fondvägg!)
image291


Så här såg det ut innuti städskåpet.. fräscht.. ehh... nja..
image292


Men Frida plockade fram roller och färg, titta vilken skillnad !
image293

Nu har jag inte tid att sitta här och blogga mer...

Hej hej/Frida




Postat av: Angel

Vad duktiga ni är! Ska bli spännande att få se hur ni får det till slut.

Postat av: mli

Men hurredu, du kommer du måsta vara ute och gå med bebisen i vagnen mycket sen. Då tycker jag att du kan dra med mej ut så jag får lite motion ;)
Nu när vi blir grannar o allt! hehe.

2008-04-18 @ 19:40:20
URL: http://mlish.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits