Äntligen fungerar det att uppdatera bloggen !!!!

JA!!
Blogg.se har bytt renoverat på servern, vilket har medfört till att ingen har kunnat blogga !

Vad har hänt sen sist då?
Hmmm...

Bakade som sagt var bullar i Lördags...
image271
Gott gott, blev ca 12påsar a´ 8 bullar... dvs. ca 100st.

Hämtade CH från handbollsbussen kl.03.15 natten mellan Lörda- Söndag...
Hade endast sovit ca 3 timmar när han ringde..
Dålig sömn+ graviditet ledde till ett stop längs vägen... *hulk hulk* 
Tänk om en polis sett det..
Hur en ung tjej kliver ur bilen och kräks, och sen sätter sig och kör vidare.. hahahaha......

Dem vann matchen förresten !

På söndagen minns jag för tillfället ej vad vi gjorde...

Igår Måndag arbetade jag hela dagen... på em. var jag en sväng till bowlinghallen, hejja mamma !
Sen en jättesnabbis i BirstaCIty... kom dit 19.25, dem stänger 20.00.
Gick för å hejja lite på Jessica på Pashion, vilket ledde till en pratstund, och jag kom därifrån ca 19.50..
10 minuter för shopping... blev endast 2st deostick.. billigt och bra =)

Idag är det jobb fram till ca.16.00...
19.00 är det en viktigt korpmatch... blir vi kvar i div. 1... eller åker vi ner i 2:an.... spännande spännande...

Uppdaterar mer i em.

Kram kram//Frida !



ps. magen mår finfint ! ds.





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits