Recension av filmen SuperSugen !

Tjo ho.
Då man upplevt en tonårsfilm !
Supersugen!!!

Snittålder : 14. (Fanns dock ett par på ca 65år)

Typ av humor: Rå
Vårdat språk: Nej.
Från vilken ålder: 11år.. jag skulle vilja att den var från 15år...

En film laddad med tonårsfylla och sexdrömmar.
Massa sprit och snuskprat.
Trots detta så garvade hela biopubliken så gått som hela filmen genom.

Ingen jättegenomtänkt film kanske, men ändå mkt sevärd !

Bland de roligare sakerna, var ändå 65+paret som satt mitt i salongen.
Dem rörde inte en min på hela tiden... haha...
Varför var dem på denna filmen ?
* Gått in i fel salong.
* Skjutsat dit sitt barn +vänner.
* Sjuk humor (skrattade kanske inombords??)

Jaja.. vad säger man då..

Av 10 möjliga poäng ger jag den 7,5. ..nästan 8...


Sista orden om filmen: SÅ JÄVLA FLIPPAD FILM..

/Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits