Ökade bloggläsare pga. icke uppdaterad blogg?

Tjaaa...

Fredagskvällen är åter här...!
Jobbet gick bra idag... dagen gick fort..

Efter jobbet åkte jag ner på stan och shoppade lite med mamma...
mamma köpte 2 tröjor och 1 jacka, själv köpte jag 5par strumpor.. =)

Efter ca 1,5 timme anslöt Carl-Henrik!
Mamma gick efter ett tag själv, och jag och CH vandrade på ett tag, men mina fötter skrek "Hem, vi vill hem!"...

Vi köpte 2st Subway var till middag, perfekt !

Åkte på vägen hem förbi på dryckesaffären, CH köpte vin, själv satsade jag alla pengar på Koskenkorva!

Nu har vi ätit mackor och kollat på IDOL...

JAG VILL SOVA NU !

Skulle gissa på att jag inom ca 1 timme ligger helt däckad i sängen =)

Höres imorgon/F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits