"Musen säger" : Hon vinner !

Hej Lördag !

Idag vaknade jag kl:09.30...Sambons klockan skriker....
Ligger kvar, vägrar vakna... funkar inte... kliver upp...

HamboSambon har nu åkt till jobbet, och här är jag, framför datorn IGEN!... fan.. beroende?

Sitter nu och tittar på IDOLklipp.. hahahahhaa...
Diana Ström från Lund, Åhh.. hahaha, har nog kollat på henne 5-6 gånger, lika kul varje gång...!!!
"Har jag kommit vidare, Har jag komit vidare"....

Idag blir det att  ta det lugnt, som vanligt för mig på helgerna...
Städa lite...diska lite..bädda lite...

Sen vid 15-tiden, då kommer Hambosambo hem igen!
Skall försöka att hitta på någe skoj som vi kan hitta på ikväll....
Kanske bio, kanske nån öl på stan, kanske plocka svamp eller bär?

Höres../F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits