Mat på macken kl. 04.15...

Hej !
Goood morgon kanske man skall säga?

Nu har sambon åkt iväg till jobbet, jobb jobb jobb....
Själv sitter jag i myskläder framför TVn och datorn.. ovanligt?

Vi gjorde någe puckat i natt.. haha...

Vaknade 03.10, pga att två stycken fyllbultar ringde och ville prata...
Låg båda och försökte somna om.. gick inte.. Både jag och CH insåg att vi var mkthungriga...

Klädde på oss myskläder...
Tog bilen ner på stan... Kolla om McD hade öppet, NEJ. kollade om Max hade öppet, NEJ.
Tack Shell. Jag köpte korv m. mos och räksallad.
CH avstod, eftersom han kom på att det fanns en subwaymacka kvar sedan kvällens middag =)

Så åkte vi hem igen... Hem med mat, glada.. Käkade, och somnade åter igen... =)

Vaknade sen vid 09.00... CH hade ställt klockan.. Jobb jobb jobb.. bläää...

Så nu sitter jag här... dagens planer:
* Rensa kylen och göra rent den.
* Stryka 5 skjortor till CH.
* Plocka så det återigen blir fint i lägenheten.

Sen vid 15-tiden skall jag och CH åka ut till Birsta... skall kolla efter nya gardiner till vardagsrummet, och ev. någon fin tavla också ! KUL !!!


Höres sen då.../Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits