Dagens middag ! (Bilder!)

Hejsan.
Då har jag bestämt mig för vilken middag som jag och sambon skall käka idag !

Kinamix med tonfisk, till det Rhode islandsdressing och ett gott bröd med ost på !

image113

*Stek Kina mixen
*Häll av vattnet från tonfisken
*Blanda dessa 2.
Servera varmt/kallt eller ljummet, som man vill..
Medans kinamixen steks, så har man baguetten i ugnen, så blir det härligt varm och go... Mums !

Denna rätt åt jag ofta som barn.
Mamma gjorde iordningen den innan vi åkte till stranden...
Tranviksmat helt enkelt.. =)

Nu är sambon på träning... dock så hade han ej tagit med sig träningskläder, så jag fick åka ner till hans jobb med det...*hihih*
Jag packade hans träningskläder i en tygpåse med barnmotiv... Fyyy så rolig jag är..

Han bara skrattade, tyckte nog att det var rätt så kul...hihi...


Hörs väl senare antar jag...

/Frida




Postat av: jenni

Ja det är jätte skönt att han äntligen kommit hem. Har varit riktigt tråk igt att sova ensamen på nätterna. Inte blivit någon riktig sömn...

2007-09-28 @ 07:32:05
Postat av: Angel

Vart är dagens middag?!! :) Skärpning på uppdateringarna nu! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits