Dagens lunch i tjattersalen...

Hej.

Dagens lunch: Gårdagens middag.
Dvs. Stuvade makaroner och hemgjorda köttbullar !

Finns det någon som har tips på hur man värmer stuvade makaroner dagen efter i micron, utan att makaronerna suger upp all vätska??


På mitt jobb har vi 3st lunchbord..
i mitten ett stort, där sitter nästan alla...
Sen finns det ett "pojkbord"... har automatiskt blivit så... dem läser sport och skrockar lite då och då..
Sen finns det FRIDABORDET!! 
Underbart... !!
Folk har slutat fråga "Frida, kom och sätt dig med oss" ..."Frida, varför sitter du där?"

Folk har förstått att jag och mina öron behöver vila...
Jag orkar ej föra diskussioner på lunchen, jag orkar inte höra om djur och barnsjukdomar =)
Jag vill äta min mat i lugn och ro.. mitt drömlunchrum skulle se ut så här..

4 matbord.
Dämpad belysning.
Lugn musik.
Tjatternivån låg!
Nya tidningar varje vecka
Ljusa väggar.

Helt enkelt ett rum att finna sitt inre och få ro i kroppen !

later...




Postat av: Angel

2 uppdateringar på en dag! Kvällen kvar! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits