50års kalas och parkeringbrist !

Tjo tjo !

Har nyss toklockat håret.. ser ut som en mopps i håret.. haha...

Skall ikväll på 50års kalas..!
Mammas vännina som fyller 50 år, oj så old...

Var ute på Birsta idag, skulle köpa en tröja eller ett par byxor...
Slutade med både tröja, byxor och en fin höstmössa !!

Har kommit överrens med min pappa att jag skall köra ikväll, så slipper vi alla åka taxi...
Pappsen sade att jag skulle få taxipengarna istället.. tack pappa !! =)
(Pappa känner alltid på sig då pengarna börjar sina...)

CH är fortf. i Malmberget och spelar handboll, bör vara klart snart...
Sen kl 19 sätter dem sig på tåget igen... 12 timmar...

07.00 imorgonbitti skall jag hämta honom på tåget, sen skall vi äta frukost på Knaust !

Söndags planer:
Knaustfrukost.
Pallasfika.
Lunch på stan.
Kanske en kaffe på stan på eftermiddagen...
Sen hem och kramas !

Kram på er !

/F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits