20.21 Hostrapport !

Skall försöka att arbeta imorgon, så känns det iaf. nu...
Får se hur det går under natten.. (kanske skulle gurgla med whisky)  ??

Har idag tagit det väldigt lugnt...Sov till 12.00.. (13 timmars sömn, ändå inte alls pigg)
Låg sedan i sängen ett bra tag, lyssna på ljudbok. (Emma Hamberg)

Sedan kom Carl-Henrik hem på lunch, Baconröra och ris.

Efter att CH åkt tillbaka till Bilförsäljningen, så bestämde jag mig för att ta mig i kragen...

Satte mig ner på golvet med strykjärnet framför mig (sitter alltid på golvet och stryker)
Stör ca 15 skjortor till CH.. han blir sååå glad då =)

Nu sitter jag och kollar på IDOL... Älskar IDOL !!
De 3 första tjejerna från Dalatrakten var mkt korta, knasigt...

Hej så länge.! /Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits