Thailand om 62 dagar !

Hej där ute !
Tänkte bara få berätta att jag åker till Thailand om 62 dagar!!!
Resesällskap: Carl-Henrik, Svärföräldrarna, och CHs mormor och morfar.
När går planet: 3 December !

Att göra innan resan:
* Vaccinera mig (Komma ihåg att beställa tid!!!)
* Växla pengar
* Tänka ut vad jag måste packa (packa lite, köpa mycket!)
* Shoppa nya bikinis (minst 3st)
* Shoppa bra sommarskor (fotvänliga)
* Spara lite mer pengar
* Räkna ner och njut av att det närmar sig för varje dag som passerar...!!!

Har tidigare endast varit i följande länder:
* Danmark
* Norge
* Finland
* England
* Cypern (då jag var 6år)

Skall bli sååå kul att för första gången i mitt liv åka på en sååå lång och ovanlig resa...!
Om du varit i Thailand, så får du gärna komma med tips, vad man MÅSTE se, och vad man inte får glömma inför resan..


Kram/Frida!




Postat av: Angel

Läs min blogg och anta utmaningen!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits