Stjäla en tvättid....

Tja !

Idag är jag trött... trött trött...
Trodde att jag skulle somna på jobbet, trots att jag hade kul och det gick bra... !

Då jag kom hem överfölls jag av ett tvättberg...
Skyndade ner i tvättstugan, märkte att den som bokat till 16.00 ännu inte dykt upp, och klockan var 16.35 !
JIPPIE !!!
Efter att 30 minuter passerat sen bokad tid, så får man "stjäla" andras tider.
TACK du som bokat passet, men ej kom i tid.

Håller alltså nu på att bearbeta tvättberget... kommer att ta tid... blää...

Vi var och kollade på ett hus idag...
90kvadrat vinklar och vrår...

CH fick ducka då han skulle in i rummen.. haha...
Heltäckningsmattor ÖVERALLT.
En källare med en takhöjd på 1.70cm...
i källaren fanns tvättstugan.. vilket skulle ha inneburut att endast jag skule kunna tvätta...

Nä, det huset köper vi inte.
men men, finns många många fler hus att titta på...!!

Ha det !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits