Spiderpig a.k.a homestyling light...

Hej Tisdagkväll....
Jäkla skit... min sambo sjunger en sång för mig.... samma sång, gång på gång....
"Spiderpig spiderpig, does what ever spiderpig does, can he swing from a web....."

Visst, jag älskar Simpsons, men... ibland är det bara nog..

Appropå nog....

Vi har börjat kolla på lägenheter och hus....
Idag var vi på visning på en längehet på skönsmon...
Jättefint, jättefräscht..Men. ändå inte rätt...

Istället bestämde vi oss för att försöka förnya lite hemma..

köpte fina ljuslyktor a lá lotusblomma...
Hittade sen "Wallies" !!

Här ser ni förvandligen.....

Första blommorna börjar ta plats....
image131

Efter lite fundering så kommer det mer....
image132

Och sen ännu mer...FÄRDIGT  !!!!
image133

Från grått och tråkigt, till blommigt och fantasifullt....


Spiderpig spiderpig, does what ever spiderpig does, can he swing from a web....
/F




Postat av: Angel

Vilket sammanträffande!!
Sånna blommor ska pryda vår vägg ovanför soffan snart!! De ligger och gror till sig nu så jag ska våga sätta dit dem! :)

Fint blev det i alla fall hos er!

Postat av: angel

Ett paket har vi köpt. Jag vill bara ha lite grann... som klättrar upp mot väggen liksom... Var det svårt att få dit det? Jag är orolig att jag inte ska klara det... :)

2007-10-24 @ 09:22:41
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: angel

Då kanske jag klarar det ikväll då! :) Eller så ringer jag experterna i Haga! :P

2007-10-24 @ 09:57:59
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Joakim

Hej hej, fina blommor du satt upp på väggen. Vart köpte du dessa? Var dom svåra att sätta upp? och går dom senare att ta bort utan att tapeten följer med? Vet du om dom går att sätta upp i ett badrum?

Mvh
Joakim

2007-12-07 @ 17:35:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits