Snowboard säljes (Bilder !)

Tjjjaaa..

Då har man kommit hem från stan...
Fyyyy f*n va mycket folk...

Kollade på de nya butikerna i "in-gallerian" trevligt, men icke shoppingläge idag...för mkt folk...

Hittade dock en svart polotröja på Cubus. samt 2st fingervantar på H&M....
Köpte en dimmer på Claes Olssons ...

Har länge tänkt att lägga ut min snowboard till försäljning.. tog idag mig själv i kragen och fotade brädan+skorna..

image143

image144

Brädan :147 cm lång
Skorna: strl. 37

Säljes för 750:-

//F




Postat av: www.annawintour.blogg.se

Vill du jobba för en familj som har fått fyrlingar? Akut arbetskraft sökes omgående. Flera personer sökes för detta jobb. För mer information gå in på min blogg och läs vidare. Jag kommer att hänvisa dig vidare till personen du ska ta kontakt med.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits