Kvinnan på Claes Olssons, Mannen på Hemtex....(bilder!)

Hej där !

Idag har man jobbat och slitit som vanligt..
Efter jobbet hade jag planerat in ett besök på Claes Olssons, en låda till mina pärlor var målet!
Råkade dock bli massa annat också =)
image135
*En mejsel med många bitsar, samt teleskopfunktion (10:-, vem kan motstå??)
*Bakformar med fint motiv (jag bakar ju bullar rätt så ofta!!)
*En diskborste som är ROSA !!!
*Pärlförvaring
*Bomullspads som heter FRIDA
*Pysselsett, nedsatt från 59:- till endast 5:- ( Hallå, finns det någon anledning att inte köpa??)
*5st pennor nedsatt från 39:- till 10:-

Så, vad sade sambon då jag packade upp min påse från Claes Olssons?
"Jahaja, så där går det när man släpper lös en kvinna på Claes olssons"....
Fattar inte vad han menar....


CH har idag jobbat hela dagen på Birsta...
Efter jobbet smet han in på Hemtex.....
Helt på eget initiativ så köpte han ett nytt duschdrapperi, nya badlakan och handdukar samt en badrumsmatta!
Underbara sambo!!!! PUSS !
image136


image137
(felvänd bild pga. att jag bloggar från CHs Mac...)

Lagade värsta goda middagen idag...
Potatisgratäng och pepparbiff med bearnaissås !

Stekning pågår...
image138

Resultat av matlagningen...
image139


Bör väl säga något ang. IDOL också....
FAN VA BRA MARIE ÄR .. Helt sjukt härlig röst....fantastiskt... Sorry Amanda...

//Fröken Sjölander




Postat av: Julia

Hej!
Om du kollar på Idol, vem tycker du är bäst hittills?
Ha en fortsatt bra kväll!

Postat av: frida

Hej Jullebulle !
Tyvärr svarar jag försent.. Men det vi hoppades skulle åka ut var Evelina eller Sam. och Eftersom Evelina åkte ut, så är vi glada..

/F

2007-10-26 @ 23:20:55
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits