Ingen som vill sälja vinterdäck på en söndag ??

Jahaja..Vinterdäcken till min bil passade tydligen inte... !
Satte mig ner och ringde runt, skulle kika om någon hade nått bra erbjudande...

INGEN hade öppet på en Söndag...

Sååååå irriterande... eftersom matbutiker/klädesbutiker/Benisstationer har öppet varje helg...
Så borde de som säljer däck även dem kunna ha öppet på en söndag tycker jag,,

Då blev det inga nya stövlar denna vinter iaf...
Ingen ny jacka, tur att jag fick mammas från förra året..

JAG HATAR UTGIFTER SOM FINNS KRING BILÄGANDE.....

Kanske ska börja åka buss...

SLipper:
* Däckbyte
* Oljebyta
* Service
* Försäkring
* Skatt
* Bensin
* Tvättning
* Reparationer

/BitterFrida...





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits