Höst eller vinter? Vad anser du? (Bilder!)

Hej på er.

Kollade statestiken på min blogg, antal läsare har ökat!! Kul..
Igår hade vi fredagsmys... God mat, lite vin och SingStar..

Idag jobbar sambon, och själv skall jag försöka att uträtta en del saker idag.
*Sola
*Köpa en dimmer, som CH skall sätta i badrummet
*Städa
*Dricka kaffe

Dricka kaffe gör jag iof redan.. men skall nog bli en take away från Kahls (säkert inte rätt stavat...)

Vet ej om jag skrev att sambon häromdagen var på IKEA,
han köpte iaf en avlastningsbänk till köket... najs


Fåglarna har börjat återkomma till våran balkong, dem gillar nog bröd...
köpte talgbollar också, men vet ej om jag gjort fel.. för dem äter inte från dem ? =(

Är detta fel, behöver dem en pinne?? (Bollarna hänger till höger på bilden...)
image141

Höres, /F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits