Ännu ett "test"... lika bra att fylla i antar jag... =)

Hur svarar du i hemtelefonen?
Har bara mobiltelefon juh...


Hur svarar du i mobiltelefonen?
"Ja det är Frida"

Ringer det mycket till dig?
3-10 gånger /dag... (Mamma, Syrran , CH och ibland pappa)

Ringer du mycket?
I jobbet 8 timmar /dag... Privat... 30minuter/dag ca...


Vem ringde du senast?

CH

Hur mycket pengar har du?

Mycket då lönen kommit, mindre då månaden börjar närma sig slutet =)

Senast kramat och när?

CH

Antal timmar sömn inatt?

9

Sov du ensam?
Nej

Vem sov du hos senast?
Hos CH, då han fortfarande var min granne =)

Vem sov hos dig senast?
CH, Då jag fortfarande var hans granne =)

Vem vet mest om dig?
CH

Vem vet du mest om?
CH


Vad ser du fram emot?
Thailand 3 December

Vad vill du ha just nu?

Ett nystädat hem =)

Vem hånar du?
Ingen, eller iof. sånna jag ser på TV...


Vem längtar du mest efter?
CH, han är på jobbet juh...

Vem vill du helst slippa?

Ingen faktiskt.. gillar alla =)


Vem stör du dig på?
X..... Haha...


Vem vill du sova bredvid inatt?
CH

Vilken buss åker du oftast?
Åker aldrig buss, har ju bil... annars Taxi...

Vilken årstid är det nu?
Höst.

Anser du dig själv snygg?
Absolut inte då jag kliver upp, men bara väl sminket är på, håret fixat och kläderna sitter som de skall så =)

Har du varit kär?
Är kär nu, i min CH...PUSS


Är du kär nu?
Jepp.

Är du en bra partner?
Jag tror det, han klagar inte iaf

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaa !

Vad åt du senast?
2 ägg och 4 köttbullar... Bra lunch va.. haha...

Är du polare med grannarna?
Nej, de är så mkt äldre..

Har du varit på ett party?
Ja.

Har du varit utomlands?
Finland, Norge, Danmark, Cypern, England...

Var är dina syskon just nu?
Elin (enda syster) är nog hemma i Kungsängen skulle jag tro

Vilken tid gick du upp imorse?
06.45...

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov...

Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar...

Vad ska du göra efter det här?
Städa klart badrummet.. KLORIN i mängder.. mmm...



/F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits