7 bra saker i våran lägenhet (bilder!!)

Har bloggat massor idag... blir så då jag städar..
För det är ju sååå enkelt att råka sätta sig vid datorn istället för att städa  =)

När jag gick omkring och städade, så insåg jag att jag gillar vissa saker mer än andra i vår lya...

7 favoriter i vår lägenhet...

Gitarren                Porschebryggen!         Klockan                 Kökslampan
                 

              Klädkammaren     Alla småfönster             Matbordet
                       

Givetvis finns det fler fina saker, men dessa är nog favoriterna just nu...

/F




Postat av: Angel

Jag gillar er klädkammare också! Vi funderar på att härmas och göra likadant i vår. :)

Postat av: MODERN

Hej...jaså finaste sakerna..hm..hm och ingenting har vi köpt..nu drar vi in alla presenter.. bra..

2007-10-21 @ 01:29:46
Postat av: Frida

Modern: Joho !! Du har ju köpt klädbackarna till klädkammaren!!!! Och massor av kläderna i den kommer från dig ju ! =)

2007-10-21 @ 09:19:30
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits