Vakna tidigt och kvarglömda balkongmöbler...

God morgon Lördag!
*gäääsp*
Har nyss vaknat...
Igår kväll tänkte jag..."imorgon skall jag sova länge".....
Bör väl dock inte somna före kl 22.00 om man vill sova länge... menmen...

Slog på TVn då jag vaknade... vilket konstigt utbud det är...
Bara massa konstiga barnprogram... ingen kvalitetiv TV alls...

Finns det fler än vi som inte han plocka in utemöblerna innan snön kom?
Nu vet jag inte hur vi skall göra..
Men vill ju inte plocka in snöiga möbler i lägenheten.... men kanske så försvinner snön snart.. och då får man väl passa på att ta in dem...

Idag skall jag gå en sväng på stan.. Måste köpa lite saker...
CH hade tänkt att slippa följa med... han skall istället boka in sig en timme på TVspelsställe...

Nu skall jag fortsätta att kolla på den tecknade versionen av "Sabrina, tonårshäxan......"

//F




Postat av: Lia

God morgon, hoppas att du har sovit gott :}


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits