Underbara sambo !

Då man är trött och sliten... då är det inget som gör en glad....
Eller??

Carl-henrik måste ha sett på mig att jag inte hade någon kraft kvar.. helt slut..

Kl.20.15 åkte han iväg på träningen, dock så skulle han ej vara med idag.. bara åka å säga hej.
Kl. 21.15 är han hemma igen!

Han hade köpt presenter åt mig!!
image190
2st choklad, mörk m. smak, mmm...
4st Kick, Tjejen älskar dem.!!!
Brieost, åhhh, han vet allt om mig !
2st perfekt valda böcker inför resan... skulle inte kunna valt bättre själv !
2st julmust, av olika sorter, mums!
Samt Harry Potters senaste !!! WEeehoooo...

Nu blir det att mumsa gotta och kolla på Harry Potter!

Natti natt/Frida


Knäppte lite roliga kort på Mamma och CH häromdagen.... (ett är manipulerat)
(tryck på bilden för större foto)
   
Vet du vilket som är manipulerat??

  





Carl-Henrik, du är underbar! Puss !!!




Postat av: kusin jenny

hmm... det var en knivig fråga det där med manipulationsbilden asså...
;D

2007-11-28 @ 22:39:18
Postat av: Angel

Har läst den ena boken, Kajsa Ingemansson. Mycket bra!! Har fler av henne om du vill låna sedan.

Postat av: Angel

Jaha... :)

2007-11-29 @ 11:22:23
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits