Sambon med i tidningen !

Tjooo...
Godmorgon!
Snabbblogg från jobbet.
Såg att min sambo var med i dagbladet idag!
Täntke att om jag fått se det, så borde väl även ni få de!!!

image160
(För er som inte vet, så är CH den långa blåa killen som faller...)

//F




Postat av: Angel

Är det inte fusk med två på C-H?
Härlig min på honom btw! ;)

Postat av: Frida

Tjooo..
Jo, det är orättvist ! Det är alltid minst 2-4st som står och hänger på honom...!!!
Ni får ta och hänga med på nästa match !
24:e November 14,30 Skönsbergshallen...!

Mkt lustig min..hihi...

2007-11-12 @ 11:24:11
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: PuTtE

cALlE äRr mInN FaVvO....
hAnN äR bEsT pÅ hAndBåLl
hElSnInGaR PuTtE

2007-11-15 @ 00:23:02
Postat av: PuTtE

cALlE äRr mInN FaVvO....
hAnN äR bEsT pÅ hAndBåLl
hElSnInGaR PuTtE

2007-11-15 @ 00:24:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits