MediaMarkt invaderar vårat hem...

Hej Söndag!

Idag har jag jobbat i Birsta!
Efter jobbet åkte jag hem och hämtade CH...
Och sen tillbaka till Birsta...

MediaMarkt är vårat andra hem....
I Torsdags köpte jag en plattång, mkt bra!
Idag köpte vi en plattTV samt en locktång..
Kan tyckas dumt att först köpa en plattång, sen en locktång...

TVn såg inte så stor ut i butiken.... men väl hemma.. hehe...
Både jag och CH sade " Wow...."

Så snygg, så fin... och bara våran..... =)

Ett tips för er som planerar att köpa en 40" TV.....
Åk inte Volvo C30 till butiken.. hahaha

image189




Postat av: Carina

Tjingeling Frida! Ulf och jag har oxå köpt en precis likadan TV och vi sa oxå Wow :-)

2007-11-26 @ 12:39:56
Postat av: EmmaFFS

haha, som du tycker är för liten xD :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits