Hej Måndag !

Hejsan hej!

Här sitter man igen, framför datorn... har fastnat...
Skall strax byta om till "bowlingdress"...

Har bowlingmatch ikväll, dock så är vi endast 2 som spelar, brukar vara 3 i ett lag.. men men...
Vårat lag skall möta Milko, kul ! hehe...

Efter jobbet åkte jag in på stan idag... skulle hitta bikini.. tjena... lätt.. nej... =(

Är det någon som har ett tips vart jag skall hitta en bra bikini i Sundsvall??
Alltså en sån som håller saker på sin plats, en me byglar..
Inga små trekantstygbitar alltså... suck suck...

Skall imorgon efter jobbet pröva ute i Birsta... om inte annat åker jag till sköna under och lägger typ 50% av min lön på en bikini... bläää... =)

UUsch så negativt blogginlägg det här blev...

Ha det bra så länge /F




Postat av: Marre

Som alltid tipsar jag om Sköna Under när det gäller bikini.
Hälsa CH från Marianna på Academedia och trevlig resa!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits