Ett kedjebrev som verkligen fungerade !!!!!!!

Hej på er...
Kom på att jag bara måste berätta om ett kedjebrev som verkligen fungerade !!
Jag HATAR kedjebrev.. men detta var lite annorlunda...

Följande brev skickade jag till mina närmaste....
"Hej . Detta är ett kedjebrev.... Om DU bryter kedjan kommer du förmodligen att få ett vinterdäck i huvudet.

En ung tjej i Sundsvall åker just nu om kring med sommardäck på sin lilla bil.
Detta ser vi som startat detta kedjebrev som en mycket riskfylld färd.
Vi tänkte så här: *Om alla som läser detta kedjebrev sätter in valfrisumma på hennes konto, så är snart faran över. (Hennes kontonummer är 8207307862, Nordea)

Skicka detta kedjebrev till alla du känner (minst 5 personer var) OM DU BRYTER KEDJEBREVET SÅ RISKERAR DU ALLTSÅ MYCKET OFÖRDELAKTIGA FÖLJDER.... //Kedjebrevsstartaren...."



Lustigt nog fungerade det mkt bra!
Men har man världens snällaste pappa och världens bästa Kjell i sin närmaste krets så är det kanske inte sååå konstigt =)

Däcken betaldes väldigt fort... =)

Största tacket !!!!!//Fridan !!!




Postat av: Nina

Hello =)
Det gör inget...det ploppar väl in nått under nästa vecka då,lite nyfiken är man ju på vad det är,ha en bra helg,sjlv ska man jobba...
/Nina


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits