Enbart en kvinna kan lösa problem som dessa...!

God afton!

Ikväll har jag tvättat, vikt och gjort pärlhalsband.

Imorse då jag skulle åka till jobbet så var bilen täckt av IS !!
Hoppade in och startade bilen, slog på fläktarna på max...
Började tokleta efter en isskrapa... men hittade ingen...
Satt och väntade. men isen var tjock, och jag var kall...

Vad gör man då?
Man letar efter alternativa saker att skrapa rutorna med !
CDfodral, hade tyvärr inga...
hårda plastsaker, inte det heller...

Till slut hittade jag i min handväska en förpackning OB !

Så där stod jag imorse, med en förpackning tamponger och skrapade bilrutorna...
Som sagt, endast en tjej kan lösa världsproblem som dessa...

nu är det sovdags....

GOD NATT

/F




Postat av: Angel

Haha... det måste ha sett roligt ut! Synd att jag missade det! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits