Bonde söker fru !

Underbara Fredrik och Lena!!!!
Tack att han skickade hem Sofie... nu är det bara Sofia som skall ut också....

De andra bönderna har jag ingen koll på faktiskt...
Jo, förresten... Kvinnobonden... Hur F*n kan hon ens tänka sig Uffe ??!?!??!


Vad tycker ni då?

Ikväll har jag:
* Städat lägenheten
* Diskat
* Ätit sallad med Carl-Henrik
* Googlat på Thailand... !    (3 December åker vi...!!!!!)
* Ätit Polly

Hejhopp/Fridan

Kan ni förstå att lilla-Emma som endast vägde 1120gram då hon föddes den 12:e Juli 2006....
image178


...idag är en stor tjej på 9800gram...1år4månader !
image179

Emma är så söt... söt som socker.. busig och sprallig !
När jag och syrran pratar i telefon, så får jag ofta prata med Emma...
Emma skrattar högt då jag sjunger.. men det är bara en sång som funkar...hihi...

"jag var full en gång för länge sen, på knäna kröp jag hem....."


Natti natt/Frida!




Postat av: Angel

Emma måste lära sig i tid! :P

Postat av: Angel

Ta med ett glatt humör och kanske en vinflaska till maten om ni vill! :)

2007-11-22 @ 10:58:02
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Angel

Maten är hemlig! Men vin passar absolut till det! :)

2007-11-22 @ 12:56:50
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Angel

Det är därför man inte har någon bil. :) Man behöver aldrig borsta av promenaden eller bussen! :P
Snöbollskrig kan vi ha senare i vinter. Det kan bli skoj! Pulka ska vi åka i alla fall!

Ja, roligare med hemlig mat. Ni äter allt va? Inga allergier?

Puss

2007-11-22 @ 15:15:00
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits