Årets "Vill ha" (Ja, alla vill ha detta!!!!)

Systembolaget är bäst !
Eller iaf. runt juletid.
Dem mättar de behov jag har....

För 5:e året i rad så släpper Blossa i år en årsglögg.

Man verkar ha förstått att Blossa är inne ....
Iår kommer en beställningsprodukt av det bästa slaget.. en samlingsförpackning med 5 olika !!!!!!!

image157



*drömmer mig bort ett tag*


/F




Postat av: Angel

Jag antar att du redan har lagt in en beställning?!! ;)

Postat av: Modern..

Tjolahopp..ja det var häftigt..men hur stora är dom..eller är dom pyttesmå..mm..men häftigt är det..tjolahopp tjolahpp..

2007-11-09 @ 10:40:53
Postat av: Maria

Hej hej!!
Du gjorde ett inlägg hos mig för ett tag sedan, som jag tänkte tacka för och svara på... =)
Ja eftersom du också har jobbat på förskola så vet du ju vad jag menar. Det är ett otroligt roligt jobb, men krävande... vissa dagar kan vara riktigt tuffa... hög ljudnivå och ett enda stort kaos, men så kommer ju de små guldkornen som trycker allt annat åt sidan =) Det är ett utvecklande och härligt jobb!! Såg att du inte arbetar kvar. Vad gör du nu då?
Ang. glöggen så är det ju ett måste!! Mums!!
Hoppas du har en härlig helg!!
Mvh, Maria

2007-11-10 @ 19:37:21
URL: http://misan80.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits