Dagen som snart passerat...

Tjo ho.
Idag har det varit jobb som vanligt.

Efter jobbet har jag ringt samtal till min bredbandsoperatör....strulig faktura...

CH är i sthlm, så jag e alldeles ensam :(

Skall försöka att städa och plocka lite i lgh idag....

Kram /F




Postat av: Frida

Tjo!
Städade hela lgh !
Pust nu !
kram

2007-06-13 @ 20:51:22
Postat av: jenni

Japp har varit ganska lite bloggande nu på sista tiden, men det kommer väl en sväng då det vänder.
Jo lyckades tjata till mig ett nytt recept på p-piller utan att behöva göra obligatorisk gyn koll innan, och tur var väl det med tanke på att sista pillret vart förbrukat igår, samt att första besökstid inte är förrän 25:e juni!!

2007-06-15 @ 08:52:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits