Borta bra, men Barsta bäst°!

Hej hej!
Då var man hemma igen, jobb imorgon!
I Fredags åkte vi upp till Barsta, skööönt...

Lördag=Sol, Söndag=Sol...
Igår satt vi lite i solen, grillade,kollade på fotboll (bästa matchen jag någonsin sett)

Idag har jag jagat solen... först skulle vi dock jaga efter en tidning till CH... Det visade sig att ICA nordingrå inte öppnade förrens kl, 12.00 på Söndagar... suck för landsbygd!
Till slut bestämde vi oss för att åka till Ullånger för att hitta en tidning...


I Ullånger såg vi en skylt "Loppis 3/6 11.00-15.00, Centrum"..
kul, tänkte vi...
Sen var ju bara frågan,. vart är Centrum??
Genom Ullgånger går 1 gata, så först åkte vi åt det ena hållet, sen åt det andra... men ingen loppis såg vi..

Till slut hittade vi ett hus som det stod "Centrum" på.. vi skrattade rätt så mkt...
Vi parkerade utanför "centrum" och gick in... det skulle vi inte ha gjort...

Inne i Centrumhuset fanns det 5 bord med skrot på, och tyvärr så var vi de enda besökarna-...!
CH tröstköpte 2st bullar för 10:-...Själv kände jag mig tvingad att gå omkring och titta och le...
Prövade faktiskt 1par söta balerinaskor, som tyvärr var för små  :)

Efter att ha smygit ut från "centrum", så fnittrade vi oss in i bilen och åkte FORT därifrån...

Klockan 12.00 befann vi oss äntligen i solen, och tyvärr även blåsten!!
Rotsidan, som i vanliga fall är myyysigt, var idag bara blåsigt..
Så efter att ha suttit på Rotsidan i ca 10 minuter, så åkte vi hem till barsta igen..

CH lade sig och läste alla inköpta dagstidningar, de handlar idag mest om den omdebaterade fotbollsmatchen...Hejja Danmark.. hehe...
Själv lade jag mig på balkongen och njöt av solen...!

Vid 15-tiden åkte vi från barsta till Sundsvall..
Släppte av Dagmar vid tåget, sen köpte vi Pizza!
Pizzabetyg 1 av 5...
(kanske får skylla mig själv, beställde en pizza med:skinka,tonfisk och köttfärssås..)

Nu sitter jag här i soffan, nyduschad och trött..
Har fått rejäl solsveda på axlar, näsa och bröstkorg...Great°!

ha det bra...!

kram/F




Postat av: Angel

Hos oss blir bra!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits